tekk..sii The Best Taxi Service in JB - DEDICATED & FRIENDLY

Tuesday, March 1, 2011

Umrah & Haji

Usia yang masih muda gagah jika bekemampuan pergilah Umrah & tunaikan Haji. Ada yang sungguh bertuah sebab ada famili atau sesape yang menaja pemergian ke Tanah Suci, ada pulak yang lagi bertuah bila menang hadiah utama pergi Umrah..huhu bestnya, ada sesape nak taja i pegi Umrah tak? Macam si Shaheizy Sam tu, menang besar hasil berlakon aje. Bertuahnya badan ko Sam.


credit to liyana dan www.budiey.com

OkLAH .. diumumkan barangsiapa yang jadi follower i yang ke-10,000, i hadiahkan pakej Umrah untuk 2 orang. IAllah kalau sampai jumlah follower sebegitu ramai..who knows kan??

Stori pasal gi Umrah ni, my Daddy, Mommy & my lulu Sister akan berangkat ke Tanah Suci menunaikan Umrah err..hari ni Selasa..Rabu..Khamis..haa hari Sabtu 5hb MAC official date diorang berangkat ke sana..my officemate pon ke sana jugak bawak wifenya, dan kalau tak salah anak2 arwah Dato Sosilawati pon pergi ke sana untuk tempoh yang sama.

Papepon, tak kirala sesapa pun yang pergi, yang penting peluang buat ibadah Umrah di sana jangan dipersia2kan..Lainla kalau mewah RM nak pergi banyak kali pon tak kisah tapi tu da macam riak la pulak nunjuk2..tetapkan nawaitu dalam hati, pohon la doa banyak mana pon IAllah ada keberkatan di sana yang akan kita perolehi. Lain kali, aku mohon dipanjangkan usia untuk jejakkan kaki ke Tanah Suci tunaikan Umrah & Haji sekaligus IAllah..


update!!


antara Pakej Umrah 2011 untuk dikongsikan..


~leyzajamil~

2 comments:

encikReza said...

teringin nk g umrah
tp xder keberanian laa
dosa byak sangat

Myra Jay said...

InsyaAllah jika punya kesempatan wang akan sampai ke sana.. sama2lah kita berdoa..:)
Nak cari follower ke 10,000 dapat tajaan ye.. Wow!! best tuh.. Tp MJ sure bukan calonnya kan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHOP!!! iklan sebentar..

SMS / TEL : 0162581268 atau email hasliza_jamil@yahoo.com

:: BLOG BIZNESKU ::

Thank You Myspace Comments