tekk..sii The Best Taxi Service in JB - DEDICATED & FRIENDLY

Monday, March 7, 2011

nak jadi wartawan macam Mazidul?? ada caranya..

Alhamdulillah, akhirnya cita2 nak jadi wartawan hampir tercapai.

Aku akan diletakkan di bawah pengawasan & mendapat tunjuk ajar Saudara Mazidul Akmal Sidik. Mujurlah dalam beberapa bulan aku telah berkecimpung dalam dunia blog ni sedikit sebanyak dapat melatih tubi aku mengarang sesuatu yang terlintas di fikiran berkecamuk aku ini. Sekurang2nya dapat jugak aku menimba pengalaman dan tunjuk ajar daripada journalist otai tv3 ni..

Gempak aje intro aku ni..
hehe, berangan tak salah asalkan berniat baik.

Ini adalah untuk menyahut pelawaan Saudara Mazidul join 'Journalist Maya'..jeng..jeng..jeng ini la peluang aku nak baik2 ngan Mazidul..mana lah tau dia nampak bakat terpendam aku menulis terus di promote nye aku keje ngan tv3..mana la tau kannn, berangan lagi.

''Ikhlas, Ringkas, Cepat & Tepat'' .. 

sendiri faham lah ye.



kena praktis buat artikel tak nak meleret2 lagi lepas ni. Lagi mudah bila disediakan format Borang Aduan. Tabik toink la kat Mazidul, aku yakin cara ni merapatkan hubungan masyarakat dengan dirinya yang perlukan maklumat terkini..dan secara tak langsung mesti nak meningkatkan lagi prestasi performance dirinya, bak kata   'sambil menyelam minum air' ye tak bang?? 

melampau tuu
tak sanggup jadi gini 



~leyzajamil~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHOP!!! iklan sebentar..

SMS / TEL : 0162581268 atau email hasliza_jamil@yahoo.com

:: BLOG BIZNESKU ::

Thank You Myspace Comments