tekk..sii The Best Taxi Service in JB - DEDICATED & FRIENDLY

Wednesday, February 23, 2011

Jakel..budi bahasa seindah kain dijual


Sekali lagi aku menjadi 'driver' kepada my mom in law, to be her bodyguard semasa di Jakel Tampoi lepas maghrib kami keluar rumah..Wah!! sangat lengang sekali sampai boleh berdansa dalam ruang niaga Jakel berbeza jika waktu jualan harga runtuh, padat sempit macam ikan sadin. Tadi tenang sempoi aje kedatangan kami disambut mesra oleh staf Jakel, masing2 riuh mulut bertanyakan apa yang kami dok cari..

Uniform staf Jakel pun da bertukar baru, nampak lebih kemas dan seragam semuanya. Jadi aku harap keramahan staf Jakel melayan pelanggan berkekalan walaupun bila datang musim jualan murah Jakel, al maklum waktu genting yang penuh sesak tentunya membuatkan staf Jakel hilang sabar dengan macam2 kerenah pelanggan.

Aku rasa berbaloi temankan my mom in law tadi, aku dapat geng baru yang keje dalam Jakel..mudah la aku nak dapatkan diskaun bila shopping sana nanti ;)..

aku tanya sapa nama awak?
dia jawab panggil aje saya 'nyot'..
masya Allah, muka lawa2 panggil nama 'nyot'..
nama glemer saya kat sini kak -.-'


more info : Jakel Trading


~leyzajamil~

1 comment:

Afzainizam said...

║║╔║║╔╗ ║
╠╣╠║║║║ ║
║║╚╚╚╚╝ O
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Dagang Pak Malau dagang bertempat,
Dagang hamba Tumpang lalu

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

nak beli jkain langsir sempena raya nanti....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHOP!!! iklan sebentar..

SMS / TEL : 0162581268 atau email hasliza_jamil@yahoo.com

:: BLOG BIZNESKU ::

Thank You Myspace Comments