tekk..sii The Best Taxi Service in JB - DEDICATED & FRIENDLY

Tuesday, February 1, 2011

first of all..i would like to thanks million lemon to certain blogger yang tak kedekut ilmu & info utk di kongsikan..aku respek kat diorg yang sudi reply my mesej, padahal diorg tu pangkat adik2 je ngan aku..tak mcm setengah2 blogger yang terasa dirinya da hotai dalam dunia blog, langsung tak reply mesej aku. ok fine :) no heart feeling here..mungkin diorg bz almaklumla blog pun da beribu2 follower..mmg patut diorg bz.

yup..mcm kata setiap blogger, amalan mengkopi pes memang dibenci, sejujurnya tak nak terjadi kat diri mereka. samala dgn aku, aku terfikir untuk menyelamatkan semua entri kesayangan aku ni daripada dicilok oleh mereka yang nak jalan mudah aje.

Sebab rajin blogwalking banyak info tip yang aku dapat antaranya tips untuk Right-Click Disabled ..tq fieqa :)

rajin jugak search kat Google..ni pun ada diajarkan jugak mcmne nak jaga privacy setiap entri & imej kita.

Conclusionnya cukup mudah, nak copy pes bole tapi back link semula link empunya blog..jgn buat muka slumber bodo mcm itu entri ana

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHOP!!! iklan sebentar..

SMS / TEL : 0162581268 atau email hasliza_jamil@yahoo.com

:: BLOG BIZNESKU ::

Thank You Myspace Comments