tekk..sii The Best Taxi Service in JB - DEDICATED & FRIENDLY

Friday, December 23, 2011

Saya Mahu Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com



Alhamdulillah dengan izinNya saya kembali mengarang mengasah lagi bakat dalam bidang penulisan. Sambutan peminat di luar sana terhadap novel nukilan ilham saya ini amat memberangsangkan, apatahlagi ia baru sahaja difilemkan. Saya sendiri tak pernah bermimpi sama sekali dapat jadi terkenal sekelip mata dan dapat pula bergambar dengan barisan pelakon femes macam Aaron Aziz, Maya Karen dan Lisa Surihani. Saya punya feveret artis semua tu weyy..upps terover lah pulak..

Aiseyy, terberangan laaaa..ni semua gara2 segmen GiveAway Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com lah yang buat saya terberangan sekejap tadi. Boleh pulak nak berangan dengan aktor Aaron Aziz, nak ke si Aaron tu berlakon dengan saya ni, nak pandang sebelah mata pun dia tak sudi tau. Padan muka T__T

Tapi, tuah di ayam nampak kat kaki ayam tu, tuah saya sapa yang tau?? Mana lah tau berkat angan2 saya yang sempoi ni ada rezeki terpilih la pulak dapat hadiah Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.com. Excuse me, bukan tak mampu beli eh!! tolong sket, tapi kata orang2 tua rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari, dah alang2 ada yang nak bagi FREE amek aje lah yang free tu ye tak? Mekaseh..mekaseh wat susah2 jek.

Ada letak syaratlah pulak..pape jelah ;)

"Entri kegemaran saya di Eyriqazz.Com adalah http://www.eyriqazz.com/2011/12/makan-secara-sihathidup-lebih-gembira.html kerana gambar2 segala macam jenis makanan buatkan saya terasa lapar dan dahaga sebab saya memang food lover yang dah tak mampu nak kawal nafsu serakah makan saya. Tapi, apa yang penting sebenarnya post dalam entri ni mengajak kita renung balik apa yang kita makan / minum selama ni betul2 berkhasiat atau sebaliknya. Jadi, sempena nak masuk kedatangan tahun 2012 tak lama je lagi ni, saya tanam azam dalam diri nak kontrol makan tapi bukan berdiet dan iAllah impian saya nak dapat kembali bentuk badan yang solid akan tercapai. Saya yakin saya pasti boleh!!!! Tolong doakan saya ye ..."

p/s : ada harapan saya boleh menang tak pihak juri yang arif?


~leyzajamil~

2 comments:

AJ said...

thanks sudi join..tuhla,makin meningkat usia ni,kena lebihkan jaga pasal pemakanan...

AJ said...

thanks join...yupp,kesihatan itu penting...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHOP!!! iklan sebentar..

SMS / TEL : 0162581268 atau email hasliza_jamil@yahoo.com

:: BLOG BIZNESKU ::

Thank You Myspace Comments